Klantigare person får man leta efter

Har haft en riktigt bra kväll, först gymmat och sen varit på bio med Jennie. Såg Django, SJUKT bra!!!

MEEEEEN, hur jävla bra slutade inte denna kväll då.. Alla som känner mig vet att jag är den mest paranoida människan som finns, och när jag åker hem sent på kvällen så springer jag alltid från tåget, för att jag i mitt lilla huvud tror att någon kommer följa efter mig annars haha! Idag när jag sprang från tunnelbanan så var jag helt borta inne i min egna värld för jag pratar med Paulina i telefon, så helt plötsligt springer jag och halkar på isen och flyger rakt fram och skrapar upp hela handen, blöder över hela fingrarna, skrapar upp hela knät så mina jeans nästan går sönder, skrapar upp höften och ramlar stenhårt på min arm.. Jag orkar inte, haha! Det gjorde så jävla ont och jag kan inte hålla tårarna inne, Paulina är kvar i luren och hör bara mig gråta och snyfta och undrar liksom vad fan som precis hände, hahahaa asså va fan, JUST MY LUCK!!!

När jag halkade på isen så kändes det som att klockan stannade, jag visste att just i den sekunden så skulle jag ramla och slå mig så jävla hårt, och jag kan inte hindra det. Och det var precis det som hände! Jag blev sittandes på marken själv gråtandes i typ två minuter, HAHAHAH. Skrattar åt mig själv för jag tycker det hela är så skrattretande.. Sen så kommer en man springandes fram till mig och tror typ att jag slagit ihjäl mig, hahahaahsh herregud jag är den klantigaste människan som finns!!!

Nu ska jag tycka synd om mig själv och sova! GODNATT

20130307-015605.jpg

Kommentera

