Storstadstjejen talar ut

Jag är en riktig storstadstjej, det kan man lugnt säga, jag är en sån som tycker att alla som inte bor i Stockholm eller Göteborg, typ (finns vissa andra ställen som är undantag) är bönder.

Men seriöst asså, va nyss i kupolen i Borlänge för att äta lunch, kunde inte sluta kolla på alla människor som jobbade där och tänka att som faktiskt BOR där, i Borlänge. Så jävla tragiskt. Hhhaha! Tycker jag då, som sagt, storstadstjejen. Men seriöst, alla tjejerna ser ut som farstaglitter och killarna som att dom kopierat av Justin biebers frilla rakt av. Riktiga stolpskott!

Jag vet, jag är hemsk. Men jag är i alla fall medveten om det. Jag skulle ALDRIG kunna bo någon annanstans än Stockholm, i Sverige i alla fall.

Och alla bönder som snackar skit om stockholmare gör det bara för att dom har mindrevärdeskomplex! 😉

Kommentera

