Träningsabstinens

Jag har sån träningsabstinens. JAG VILL TILL GYMMET! Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär, men jag älskar känslan. Jag längtar tills jag kommer hem imorgon, då jävlar ska jag slänga ut packningen från Sälen och slänga i träningskläderna och bege mig till gymmet och köra ett mördarpass för armar, bröst och rygg och sen springa 40 minuter. Jag är så taggad! Det blir träning varje dag veckan som kommer. Har syndat alldeles för mycket dom här dagarna i Sälen, men det är helt ok, jag har ju semester! Men det innebär lite hårdare träning denna vecka 😉

Jag har en utmaning till mig själv, kommer jag klara det..

20130302-175323.jpg

Nu ska jag fortsätta stretcha, tänkte köra ungefär en timmes stretching idag. Det behöver jag!

Kommentera

