Så JÄVLA trött på skiten

För bara någon timme sedan svävade jag på rosa moln och var hur glad som helst. Men sen fick jag reda på en sak, sjukt hur en sak kan förändra hela dig och hur du mår och tänker..

Gång på gång blir man så jävla sviken. När det är någon som man inte bryr sig så mycket om, så känns det inte så mycket, men när det är någon du verkligen bryr dig om, någon som har stått dig nära, då känns det. När någon av dina nära vänner gör något du aldrig kunnat trott, då känns det. Jag är så jävla trött på alla falska jävla människor som finns, man vet fan inte vilka man kan lita på. Jag känner mig så jävla sviken, jag finner knappt några ord. Det känns som om jag har fått en kniv i ryggen, så jävla falskt, alltihop. Jag är så trött på den här skiten. Jag måste verkligen börja se över mina vänner, och se vilka som verkligen är mina riktiga vänner, och vilka som är precis som DU.

Kommentera

