Vi drar till fjääällen

Kort arbetsdag idag, slutar om två timmar och sen drar jag till Sälen! Ska bli så kul! Dock har jag redan checkat ut mentalt från jobbet och har semester redan, haha!

Hur man kan inte längta när jag får så härliga bilder från min käre mor hela tiden?

20130227-101012.jpg

20130227-101018.jpg

20130227-101024.jpg

20130227-101029.jpg

Jag har dock inte åkt bräda på ett tag nu, så är lite rädd faktiskt över hur det ska gå, haha! Men det är väl som att åka cykel, det sitter kvar i dig! Jag kommer vara CHEEEF precis som tidigare och äga i backen!

Vi ses i backen imorgon och sen på afterskiin! 😉

Kommentera

