Thailand i mitt hjärta

Jag kan inte sluta titta på mina gamla Thailands bilder och längta tillbaka. Jag är så arg och ledsen över att jag inte är där nu. Det är inte så lätt, det är inte bara att åka dit. Fy fan vad jag ser fram emot nästa resa dit! Thailand, det bösta landet som finns. Jag saknar stränderna och alla buckets och alla galna sena nätter. Jag vill ligga på stranden nu, jag vill ligga på stranden med en Chang i handen och inte behöva tänka på morgondagen. Bara vakna upp utan några måsten…
Jag vet att jag tjatar om Thailand hela tiden, men jag tänker på det varje dag, på att jag vill dit, att jag önskar jag var där. Jag skulle varit där i vinter egentligen, det är de som stör mig mest..

20130206-165903.jpg

Kommentera

