Cravings!!!!

Kom precis hem efter en pw i det underbara vädret! Nu är jag slut i benen efter en timme och fyrtio minuter!

20130203-131727.jpg

Juuuuuste! Kan fortfarande inte släppa hur snygg huvudrollen var igår i filmen! Var på bio och såg Ego, han huvudrollen Martin Wallström är fan den snyggaste jävla mannen jag sett! Jag måste leta upp honom och låsa in honom hemma hos mig och aldrig släppa honom lös. Nomnomnom! HAHAH! Jag är fan kär!

20130203-131946.jpg

Seriöst, finns det någon snyggare?! Det här är min framtida man, han vet bara inte om det än…

Kommentera

