Hörde jag skål…..? NEJ!

ÅH! Känner hur abstinensen kryper fram… AW…vin…öl…prosecco… Jennie ringer mig och frågar om jag ska med på en AW, inombords skriker jag ”JAAA JAAA”, men nej, jag ska vara duktig, Kan ändå inte med tanke på att jag tvättar, men hade hon frågat för en månad sen hade jag bytt tvättid och mött upp henne inom en kvart! Men nu… Ingen alkohol på vardagar. Egentligen inte på helger heller, men hur fan ska jag klara det?

Alla som känner mig vet att HELG+ARIEL=ALDRIG VIT

Hur ska det här gå för mig nu, ingen utgång, ingen AW; ingen alkohol. Fan vad jag låter som en liten snorunge nu, haha jag inser det själv. Men seriöst, att bryta en vana helt, bara sådär! Inte det lättaste.. Jag börjar med att bara gå ut en dag i veckan, istället för typ 4 som det brukar bli annars. Bra början i alla fall, tycker jag.

Längtar till morgondagen! Kommer bli en rolig kväll med min Jenniebanan!

Bild

Kommentera

