Fläskförbränning

Kom precis hem från gymmet, jag är heeeeeeelt slutkörd! Åkte ut till mammas jobb och tränade med henne, försökte mig på att köra lite armar, men har för mycket träningsvärk från igår så fick bli ben istället! Och sen sprang jag sju km! Eller körde lite intervaller! Nu mår man bra kan jag säga! 😀

20130130-212316.jpg

Btw, min mamma är så jävla fit, pinsamt när ens mamma är typ mer vältränad än en själv?!

20130130-212813.jpg
Haha jätteseriös bild på henne! Jag sa ”MAMMA, spänn musklerna!!”

Känns bra att man har blivit av med lite kalorier! Om jag äter en pizza, hur länge måste jag springa då för att bli av de fettet?! Bra att veta då det är helg snart och jag vet att jag inte kan ha en vithelg… Japp, så bra är jag och så mycket tror jag på mig själv! MEN DET BLIR REN SPRIT, JAG LOVAR!

Vodka Loka lime, ”skinny bitch” heter ju drinken, så måste ju vara ok att dricka? 😉

Varför jag nämnde pizzan, det är för att det är vad jag skriker efter varje lördag när jag vaknar… Måste bli ändring! Pisk på fingrarna!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan lägga mig i sängen och dööööö!

Ciao!

Kommentera

